webshop online trgovina web trgovina etrgovina e-trgovina
WordPress

Webshop i zašto ga je dobro imati

Budući da se Webshop industrija svake godine proširuje i nastavlja sa tim trendom, te postaje sve popularnija među potrošačima – trgovci nemaju što izgubiti, a mogu dobiti jako puno prodajom na internetu.

Jedini nedostatak Web trgovine odn. Webshop-a je početni ulog. No ukoliko uzmete u obzir da nameti i cijena pokretanja fizičke trgovine košta neusporedivo više od Online trgovine, te donosi manje ili jednako u odnosu na online prodaju, ulog u izradu Webshopa i nije velik.

Prednosti pokretanja Webshop-a / Web trgovine

24/7 kupovina

Većina, odn. umalo pa svaki Webshop kupcima omogućuje uvid u proizvode i donošenje odluka o kupnji u bilo koje doba, dan ili noć. To kupcima olakšava kupnju, a takva vrsta pristupačnosti predstavlja ogromnu konkurentsku prednost. Osim toga, integracija s društvenim medijima omogućava tvrtkama da iskoriste još više kanala za interakciju s kupcima.

Opseg poslovanja

Fizička trgovina ograničena je na prodaju kupcima koji se nalaze u blizini. Webshop će vam približiti poslovanje na ljude u cijeloj zemlji ili širom svijeta, uvelike proširujući svoju korisničku bazu i potencijalni prihod. Prodaja putem interneta također nudi mogućnost proširivanja ili povećanja zaliha – broj predmeta koje tvrtka može prodati putem interneta ne mora biti ograničen na isti način kao i fizička trgovina, što bi moglo uzeti u obzir za povećanje protoka novca.

Uvid u kupovinu i razmišljanje kupaca

Trenutno je gotovo nemoguće pratiti koliko često jedan kupac dolazi u fizičku trgovinu pregledati robu prije nego što donese odluku o kupnji. Međutim, Webshop može pratiti svaki klik kupca, pružajući vrijedan uvid u postupak kupnje i otvara put za marketinške mogućnosti kako bi ohrabrili kupce koji su možda malo nesigurni oko kupovine.

Online trgovina ili fizička trgovina

Danas tvrtke ne moraju odabrati jedan kanal preko drugog.
Tzv. “Omnichannel” potencijalno može povezati internet i fizičku trgovinu, stvarajući besprijekoran doživljaj kupcima pružajući im na izbor način kojim će komunicirati s prodavateljem.

Imajući obje mogućnosti (fizičku i online trgovinu) zadovoljavate potrebe šire korisničke baze. Većina trgovaca ima kupce koji bi radije naručili sve putem interneta. Drugi radije dođu osobno pogledati predmet prije kupnje. Dok neki kupci žele obje mogućnosti kako bi mogli kupovati prema vlastitom rasporedu.

Pružanje više opcija vjerojatnije će stvoriti veće povjerenje u vaš brend, što dugoročno znači više prihoda.

Mi jako pazimo na to kakvu Web trgovinu / Webshop kreiramo našim klijentima, jer svaki klijent je drugačiji i nisu sve “jabuke jednakog okusa”.
Sve je moguće, i svaka web trgovina koju mi radimo ističe vaš brend i industriju, te pretvara vaš rad i trud u digitalni izlog i pustolovinu kroz svijet internet kupovine.

Javite nam se, mi krojimo web po mjeri.